
Στο Happy Day μίλησε ο Άκης Δείξιμος για τον αδελφό του Κώστα Δόξα ο οποίος και κατέθεσε μήνυση στη Μαρία Δεληθανάση . Πιο συγκεκριμένα είπε
«Στενοχωρέθηκε με ό,τι συνέβη, είναι λογικό και γι’ αυτό αντέδρασε. Αρχικά προσπάθησε πολιτισμένα που δυστυχώς δεν γίνεται και στη συνέχεια έκανε αυτό που έκανε.
Ο Κώστας περνάει μια δύσκολη κατάσταση, οι επιλογές γενικότερα είναι αυτές που φέρνουν και τα αποτελέσματα. Είναι δυνατόν να έχεις το παιδάκι εκτεθειμένο χωρίς κράνος; Αυτό το πράγμα είναι αδιανόητο. Είναι έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο», είπε ο Άκης Δείξιμος.







