
Στο στούντιο 4 βρέθηκε καλεσμένος ο Χάρης Ρώμας και είπε τα εξής
“Είχαμε την τύχη να κάνουμε επιτυχία με πράγματα που δεν τα πολυπίστευαν στον ΑΝΤ1. Ο Μίνως Κυριακού μου είχε μία συμπάθεια και είχε πει ότι “αυτό το παιδί κάτι είναι”. Έτσι πέρασαν οι επιλογές μου, ενώ οι ιθύνοντες έλεγαν τα δικά τους. Μετά με το “Καφέ της χαράς” το ίδιο έγινε. Ο Γιάννης Λάτσιος, που τον αγαπώ και με αγαπάει ακόμα, μού είπε “Γιατί πάμε τώρα να κάνουμε ένα σίρλα σε ένα χωριό; Επειδή έχεις τη δύναμη και ο Κυριακού σε συμπαθεί; Γιατί να μην κάνουμε κάτι σαν το “Κωνσταντίνου και Ελένης”; Πού σου ήρθε τώρα να πάμε σε χωριά; Θα καείς”. Εμείς επιμέναμε γιατί αισθανόμουν ότι πρέπει να γίνει“.
Και πρόσθεσε αμέσως μετά: “Ακούω αυτά που μου λένε αλλά δεν πείθομαι πάντα. Και όπως αποδείχθηκε είχα δίκιο. Και το είπε και ο ίδιος γιατί είναι ένας άνθρωπος που δεν είναι κομπλεξικός, είχα δίκιο με “Το καφέ της χαράς”“.







