” Δεν μπορεί όταν κάνεις τέτοια νούμερα να συνεχίζεται η εκπομπή ”

Στο Χαμογέλα και Πάλι μίλησε ο Χάρης Λεμπιδάκης και αναφέρθηκε στην ΕΡΤ , στο Γιώργο Λιάγκα και στο πρόωρο τέλος της εκπομπής της Τατιάνας Στεφανίδου . Πιο συγκεκριμένα είπε “Επειδή τα κανάλια, πλέον, είναι επιχειρήσεις και ζωντανοί οργανισμοί δεν μπορούν να δείχνουν ανοχή και υπομονή για κανέναν μας. Θα μου πεις παίρνουμε σβάρνα και κόβουμε εκπομπές όταν δεν κάνεις νούμερα τηλεθέασης; Σαφώς και χρειάζεται πίστωση χρόνου. Εμένα δεν μου έκανε έκπληξη που η εκπομπή της Τατιάνας σταμάτησε, το έβλεπα. Δεν μπορεί όταν κάνεις τέτοια νούμερα να συνεχίζεται η εκπομπή”.”Όταν πάει καλά το Studio 4 το μεσημέρι, το βγάζουμε προς τα έξω, αλλά όχι όταν ο Κρατερός και η Ηλιάκη κάνουν 0% για μισή ώρα. Αυτά είναι τα νούμερα, είτε τα πιστεύεις είτε όχι, αυτά είναι. Άρα αυτή η καραμέλα ‘δεν μας νοιάζουν τα νούμερα’ κι όταν υπάρχει κόσμος που πληρώνεται και είναι στον τηλεοπτικό αέρα για τρεις ώρες, πρέπει να σταματήσει”Επιπλέον, για τον Γιώργο Λιάγκα υπογράμμισε ότι “Ο Γιώργος Λιάγκας έχει περάσει και δύσκολες στιγμές στον ΑΝΤ1. Έχει ακούσει για φήμες αντικατάστασης, για μη ανανέωση συμβολαίου, για το ότι μπορεί να έρθει στη θέση του ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Έχει περάσει δύσκολα και επειδή έχει εμπειρία κατάφερε να περάσει όλες αυτές τις δυσκολίες και κάνει τη δουλειά του. Θέλω να δω μετά και από αυτή τη σεζόν, -που είναι δύσκολη και για τον Γιώργο- επειδή και το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται το καλοκαίρι, αν θα συνεχίσει στον ΑΝΤ1″Επιπλέον, ο Χάρης Λεμπιδάκης ρωτήθηκε για τις φήμες που θέλουν την εκπομπή “Το Χουμε” να μεταφέρεται στη μεσημεριανή ζώνη του Σαββατοκύριακου στον ΣΚΑΪ, με τον ίδιο να δηλώνει: “Πρώτη φορά είμαι σε ένα περιβάλλον, σε μια τηλεοπτική εκπομπή, που μέσα σε δυο μήνες έχω ακούσει τα πάντα. Ότι η εκπομπή μεταφέρετε Σαββατοκύριακο, αλλάζει και γίνεται μόνο ενημερωτική ή μόνο ψυχαγωγική, ότι γίνεται ένα πάνελ ή ότι θα κοπεί η εκπομπή. Όχι! Αυτό και αν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Το πρόγραμμα του ΣΚΑΪ είναι διαμορφωμένο, υπάρχει μια άλλη εκπομπή το Σαββατοκύριακο το μεσημέρι”.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ