Στο Πρωινό Σαββατοκύριακο έκαναν δηλώσεις οι παρουσιάστριες του The view και η Έλενα Χριστοπούλου είπε Όλα πήγαν μια χαρά. Είμαστε καλά και γελάμε πάρα πολύ. Εύχομαι να μας βγει σε καλό τόσο γέλιο. Είμαστε 4 γυναίκες που γελάμε για όλα και λέμε την άποψή μας, όπως τη λέμε πίσω από τις κάμερες. Στην πρώτη επαφή είμαι πάντα επιφυλακτική, αλλά από το πρώτο ραντεβού κατάλαβα ότι υπάρχει κάτι καλό”Στη συνέχεια, δηλώσεις έκανε η Ελίνα Παπίλα, σημειώνοντας ότι “Περάσαμε πολύ ωραία. Θα δείτε τέσσερις γυναίκες που τις απασχολούν τα θέματα της επικαιρότητας, όπως και τον κόσμο. Θα πούμε την άποψή μας σαν γυναίκες που έχουμε τα άγχη μας. Μου αρέσει πολύ το project. Μπορεί να έχουμε διαφορετική άποψη. Μπορούν οι άνθρωποι να τσακωθούν, αλλά να συμφωνείς ότι διαφωνείς. Κάποιες φορές θα έχουμε καλεσμένους””Το είχα προβλέψει ότι θα έχει γέλιο. Πήγαν όλα πολύ καλά. Κι οι τέσσερις είμαστε αληθινές με διαφορετικές εμπειρίες. Πιστεύω ότι θα δέσει πολύ όμορφα” είπε η Δάφνη Κραβοκύρη






