Στις τηλεοπτικές κάμερες μίλησαν η Κάτια Δανδουλάκη και η Μαριάννα Τουμασάτου για την απώλεια του Διονύση Σαββόπουλου . Πιο συγκεκριμένα είπαν
“Μας άφησε το κορμάκι του, αλλά δεν μας αφήνει η τεράστια μουσική του” είπε η Κάτια Δανδουλάκη στο απόσπασμα που προβλήθηκε στο “Buongiorno”.
Η Μαριάννα Τουμασάτου από τη μεριά της ανέφερε: “Εύχομαι κουράγιο στην οικογένειά του. Είναι ένας μουσικός που έχει χαρακτηρίσει πολύ την Ελλάδα, τις νεολαίες του παρελθόντος, του παρόντος, ενδεχομένως και του μέλλοντος. Έχει αφήσει μια σπουδαία παρακαταθήκη“.







