Στο Ηappy Day βρέθηκε καλεσμένη η Ναταλία Δραγούμη και είπε τα εξής «Έχω κάνει ψυχανάλυση πολλά χρόνια, γύρω στα 9-10, πριν από τα παιδιά. Οι γονείς μου ήταν πάρα πολύ της ψυχανάλυσης. Η μητέρα μου έκανε ψυχανάλυση χρόνια. Είδα τη μητέρα μου να σώζεται από την ψυχανάλυση και ως μικρή ένιωθα ότι ο ψυχαναλυτής της ήταν ο σωτήρας μου. Την έβλεπα πόσο υγιής ψυχικά έγινε και πώς ξεπέρασε τα θέματά της. Είχε διάφορα δικά της θέματα».«Θεωρώ ότι η ψυχανάλυση της ταίριαξε πάρα πολύ και ήταν ένα παράδειγμα που έχω από μικρό παιδάκι. Και ο πατέρας μου πέρασε από ψυχανάλυση. Όταν ήμουν μικρή, η μητέρα μου με ρωτούσε αν θέλω να δω κάποιον ειδικό. Δεν υπήρχε κανένα ταμπού!Νομίζω ότι η ψυχανάλυση σου μαθαίνει να διαχειρίζεσαι αυτά που νιώθεις και σου συμβαίνουν. Με έχει βοηθήσει γιατί έχω πάρα πολύ γνώση των πραγμάτων, των εσωτερικών καταστάσεων».






