Aντώνης Αντωνίου- Nατάσα Ασίκη : ” Όταν γνωριστήκαμε , νομίζαμε θα ήταν μία περιπέτεια και τώρα είμαστε 42 χρόνια μαζί ”

Στο στούντιο 4 βρέθηκαν μαζί ο Αντώνης Αντωνίου και η Νατάσα Ασίκη . Πιο συγκεκριμένα είπαν

«Το μόνο ωραίο είναι να συνεργάζονται δύο άνθρωποι που είναι μαζί, γιατί είναι σαν να παίζεις ένα έργο και να το ξαναπαίζεις», είπε αρχικά ο Αντώνης Αντωνίου.

«Εγώ ως ηθοποιός λέω ότι πολλές φορές είναι φασαριόζικο! Τσακωνόμαστε για αστεία πράγματα. Αντιδρώ μάλλον στον σκηνοθέτη! Ο Αντώνης περιμένει από εμένα να δει αυτό που έχει στο μυαλό του από την πρώτη ανάγνωση, όμως εγώ δεν θέλω ή δεν μπορώ να το κάνω κατευθείαν. Ένας άλλος σκηνοθέτης που δεν θα με ήξερε, θα με άφηνε να μπω στη διαδικασία», συμπλήρωσε η Νατάσα Ασίκη.

«Είμαστε 42 χρόνια μαζί. Δεν θυμόμαστε ακριβώς την ημέρα που γνωριστήκαμε, δεν το κρατήσαμε. Δεν περιμέναμε ότι θα εξελιχθεί σε κάτι τέτοιο. Νομίζαμε πως θα είναι μια γνωριμία, μια περιπέτεια, πολύ ωραία και όσο πάει», ανέφερε ο Αντώνης Αντωνίου.

Η Νατάσα Ασίκη και ο Αντώνης Αντωνίου βρέθηκαν καλεσμένοι στην εκπομπή «Στούντιο 4» τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου.

Οι δύο γνωστοί ηθοποιοί, μεταξύ άλλων, μίλησαν με ειλικρίνεια για τη μακρόχρονη σχέση τους, την κοινή τους πορεία στο θέατρο και τη ζωή, αλλά και για το πώς είναι να συνεργάζεσαι με τον άνθρωπο που αγαπάς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Το μόνο ωραίο είναι να συνεργάζονται δύο άνθρωποι που είναι μαζί, γιατί είναι σαν να παίζεις ένα έργο και να το ξαναπαίζεις», είπε αρχικά ο Αντώνης Αντωνίου.

«Εγώ ως ηθοποιός λέω ότι πολλές φορές είναι φασαριόζικο! Τσακωνόμαστε για αστεία πράγματα. Αντιδρώ μάλλον στον σκηνοθέτη! Ο Αντώνης περιμένει από εμένα να δει αυτό που έχει στο μυαλό του από την πρώτη ανάγνωση, όμως εγώ δεν θέλω ή δεν μπορώ να το κάνω κατευθείαν. Ένας άλλος σκηνοθέτης που δεν θα με ήξερε, θα με άφηνε να μπω στη διαδικασία», συμπλήρωσε η Νατάσα Ασίκη.

«Είμαστε 42 χρόνια μαζί. Δεν θυμόμαστε ακριβώς την ημέρα που γνωριστήκαμε, δεν το κρατήσαμε. Δεν περιμέναμε ότι θα εξελιχθεί σε κάτι τέτοιο. Νομίζαμε πως θα είναι μια γνωριμία, μια περιπέτεια, πολύ ωραία και όσο πάει», ανέφερε ο Αντώνης Αντωνίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όσο περνάνε τα χρόνια, η γκρίνια είναι λιγότερη. Έχεις περισσότερες αντοχές, ο καθένας έχει πάρει τον χώρο του, έχουμε τις σταθερές μας», κατέληξε η Νατάσα Ασίκη.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ