Με αφορμή τη συνέντευξη της Ναταλίας Γερμανού στο Super Κατερίνα , η Κατερίνα Καινούργιου είπε τα εξής
“Πόσο μου άρεσε η Ναταλία Γερμανού! Δεν ήμουν σχολή Μενεγάκη όταν ήμουν μικρή. Μου άρεσε και η Ελένη, εννοείται αλλά πάντα περίμενα τα Σαββατοκύριακα να δω τη Γερμανού. Τότε που έκανε το Mega Star. Μου άρεσε πάρα πολύ“.
Η Κατερίνα Καινούργιου συνέχισε λέγοντας: “Όταν την πρωτογνώρισα, όταν ήμουν ρεπόρτερ, τότε βγαίναμε στο Villa Mercedes και με είχε πάει ο Νίκος Γεωργιάδης στο τραπέζι της Ναταλίας Γερμανού. Δεν ήταν καθόλου κομπλεξική ποτέ, δεν ήθελε να είναι στο τραπέζι με του τοπ παρουσιαστές, τους αγκάλιαζε όλους. Δεν το πίστευα ότι θα τη γνώριζα. Ήταν ουάου για ένα κοριτσάκι που ξεκινάει“.







