Στο Super Κατερίνα και στο Γιάννη Πουλόπουλο μίλησε ο σύντροφος της Κλαυδία και είπε
«Οποιοσδήποτε διαγωνίζεται εγώ βάσει της μουσικής μου ιδιότητας έβλεπα ή έλεγα σε όλα τα παιδιά αυτό που πίστευα για το τραγούδι τους. Από εκεί και πέρα, έλεγα “ας κερδίσει ο καλύτερος”. Το τραγούδι απ’ ότι είδα από τις αντιδράσεις άρεσε πολύ και στους Ευρωπαίους, γιατί μπορεί στον Έλληνα να θυμίζει της ρίζες του, αλλά όπως το έχουν πλαισιώσει είναι για να το ακούσει και ο ξένος. Μου κάνει και λίγο Loreen» ανέφερε αρχικά ο Oge.
«Έναν άνθρωπο τον συμπαθείς γι’ αυτό που είναι, όχι για τη μουσική του ιδιότητα. Η οικογένεια της Klavdia είναι μια πολύ καλή οικογένεια, παραδοσιακή όπως είδατε, και μου θυμίζει πολύ και τη δική μου οικογένεια γιατί εγώ κατάγομαι από την Κρήτη. Συνεργαζόμασταν αρκετό καιρό πριν. Αυτό που μας ένωσε είναι ο θαυμασμός που νιώθουμε ο ένας για τον άλλον. Αυτό που θαυμάζω εγώ σε εκείνη είναι την ωριμότητα που έχει, γιατί για την ηλικία της είναι αρκετά ώριμη, την ποιότητά της σαν άνθρωπο, την καλλιτεχνική της ιδιότητα…
Η συμβουλή μου προς εκείνη είναι να είναι ο εαυτός της… Το άγχος είναι κάτι που όλοι οι καλλιτέχνες πρέπει να αποβάλλουν εκείνη τη στιγμή… Θα προσπαθήσω να είμαι στη Βασιλεία, να στηρίξω όλη την αποστολή. Φυσικά και πιστεύω ότι μπορεί να πάει καλύτερα από το Ζari…Η Εurovision είναι απρόβλεπτη» είπε στη συνέχεια ο γνωστός ράπερ.







