
Στο Καλύτερα Δε Γίνεται βρέθηκε χθες ο Τάσος Λέκκας με τη Χριστίνα Μαθιουλάκη για να μιλήσουν για το Προξενιό της Ιουλίας και είπε τα εξής
“Δεν είμαι πολύ του προξενιού. Είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή. Η σύντροφός μου με κάνει καλύτερο άνθρωπο, καλύτερο επαγγελματία. Εγώ πιστεύω στον έρωτα. Πιστεύω ότι πρέπει να δημιουργηθεί κάτι μεταξύ δύο ανθρώπων και δεν θεωρώ ότι χρειάζεται κάποιος μεσολαβητής. Στη σειρά είναι μια εποχή πολύ δύσκολη για τις γυναίκες, ήταν αντικειμενοποιημένες. Βλέπεις τον Ρήγα και τη Βαγγελίτσα που μόνοι τους“.Remaining Time-0:00FullscreenMute
Για το μέλλον του ρόλου του στη σειρά του Alpha, ο ίδιος είπε: “Ο Ρήγας είναι ένα παράδειγμα προς αποφυγήν. Τον έχει λειάνη η συναναστροφή του με τη Βαγγελίτσα. Χτυπούσε την αδελφή του, σκότωσε άνθρωπο! Ο Ρήγας έχει μεγαλώσει με μίσος! Δεν ξέρουμε πολλά για την εξέλιξη των ηρώων. Ο κ. Απειρανθίτης είναι φειδωλός! Μετά από όλο αυτό που έχει συμβεί, ο Ρήγας έχει να περάσει πολλά. Γιατί άνθρωπο σκότωσε! Απελευθερώνεται προσωρινώς; Είναι σε μια δύσκολη θέση, στο κρατητήριο ήταν. Δύσκολα φαίνονται τα πράγματα για τον Ρήγα! Αν δύο άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να είναι καλά, είναι αυτοί οι δύο. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι ο Ρήγας δεν το πολυαξίζει όλο αυτό“.







