
Στο Χαμογέλα και Πάλι και στο Νίκο Συρίγο μίλησε χθες ο Γιώργος Θεοφάνους και είπε τα εξής «Ο Αντώνης Βαρδής έφυγε θυμωμένος από τη ζωή. Είμαστε πολλές φορές σε αντιπαράθεση με τους τραγουδιστές, αλλά από την άλλη αν είχα φωνή, ας τραγουδούσα εγώ. Αν είχα τη φωνή και τη φάτσα του Κωνσταντίνου Αργυρού θα έλεγα εγώ τα τραγούδια του. Δεν θα τα έγραφα μόνο. Ο Νταλάρας έχει το δικαίωμα να πει ό,τι θέλει, από την άλλη δεν είναι πολύ σωστό για τους νέους. Είδα τη συνέντευξη του Νίκου Καρβέλα. Πολλά πράγματα από αυτά που είπε είναι σωστά, αλλά μπορεί να ειπώθηκαν με λάθος τρόπο. Δεν έχει άδικο για το “βόθρο της Βουλής” γιατί είναι στο απυρόβλητο οι βουλευτές και οι πολιτικοί» τονίζει ο Γιώργος Θεοφάνους.
Ο Γιώργος Θεοφάνους αποκάλυψε επίσης πως με την Νατάσα Θεοδωρίδου δεν έχουν καμία επαφή.
«Δεν μιλάμε και με στεναχωρεί γιατί είναι μία σπουδαία τραγουδίστρια. Για ποιον λόγο να την πάρω τηλέφωνο; Το έκανα την προηγούμενη φορά. Δεν υπάρχει λόγος να έχουμε με όλους σχέση»







