
Χθες το βράδυ μέσω instagram η Μαίρη Συνατσάκη μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους τις δυσκολίες που βιώνει ως μητέρα . Πιο συγκεκριμένα έγραψε τα εξής
«Θέλω να στείλω αγωνιστικούς χαιρετισμούς σε στρεσαρισμένους γονείς που έχουν να κοιμηθούν ένα 4ωρο σερί πάνω από έναν χρόνο λόγω μωρού/μωρών και μετράνε τα λεπτά ύπνου μέχρι το επόμενο ξύπνημα και δεν φτάνουν. Και αντί να κοιμηθούν έστω αυτά τα λεφτά αγχώνονται και δεν κοιμούνται και πλησιάζει το πρωί για να τα κάνουν ξανά όλα από την αρχή και είναι κουρέλια. Γεια σας! Κουράγια! Όλοι λένε πως κάποια στιγμή θα ξανακοιμηθούμε»







