Η Πηγή Δεβετζή όπως μάθαμε πριν μερικές εβδομάδες είχε προσβληθεί από κορονοϊό. Το αποτέλεσμα ήταν να μην μπορέσει να πάει στα 2 πρώτα live του J2US . H κάμερα της εκπομπής του Happy Day λοιπόν που τη συνάντησε είπε τα εξής «Ήταν μια περιπέτεια που την πέρασα εγώ, όπως και τόσοι άλλοι. Το καλό ήταν πως την πέρασα ανώδυνα στο σπίτι μου με πολύ λίγα συμπτώματα. Η αλήθεια είναι πως δεν το είπα στην αρχή στη μαμά μου για να μην πάθει κανένα σοκ. Ο πρώτος που το είπα ήταν ο Νίκος Κοκλώνης γιατί εξαρτιόταν η συμμετοχή μου στο Just the 2 of Us. Μακάρι να ήξερα αν θα επιστρέψω. Αυτή τη στιγμή δεν έχω κάποια ενημέρωση επίσημη. Εγώ πάντως είμαι θετική στο να πάω. Αν δε μπορώ να πάω φέτος θα πάω του χρόνου» . Δείτε και το σχετικό βίντεο παρακάτω :






