
Καλεσμένος στο Ακόμα δεν είδες τίποτα βρέθηκε ο Νίκος Παπαδάκης και είπε τα εξής
“Δεν θεώρησα τον εαυτό μου κάτι ιδιαίτερο. Το είδα ως μία δουλειά, βοηθάει το κομμάτι να έχεις εμφάνιση, αλλά δεν στάθηκα καθόλου σε αυτό. Τους ανθρώπους τους εκτιμώ για άλλα πράγματα, όχι για το εξωτερικό τους. Δεν υπήρξα ποτέ υπερόπτης. Για οτιδήποτε έχω κάνει έχω προσπαθήσει. Δεν είχα ποτέ πλάτες. Στο διαγωνισμό με πίστεψαν και με βοήθησαν, αλλά πήγα μόνος μου. Κάποια στιγμή πήγα στο νο1 γραφείο για ηθοποιούς στην Αμερική. Είδα τους διευθυντές, μου είπαν ότι είχα 7 λεπτά, τα αγγλικά μου χάλια. Μου έκαναν αυτοί ερωτήσεις επειδή δυσκολευόμουν. Κάτι είδαν, δεν μου είπαν ποτέ. Μετάνιωσα που γύρισα στην Ελλάδα. Γύρισα στην Ελλάδα για δουλειά. Είχα έρθει για διακοπές εδώ, μου πρότειναν το Lifestyle στο Alter και έμεινα. Έμαθα πολλά πράγματα, ήταν ωραία με τους συναδέλφους μου“.Remaining Time-0:00FullscreenMute
Για την εποχή της παρουσίασης του “Πεντάμορφου Κόσμου το πρωί”, ο Νίκος Παπαδάκης είπε: “Υπήρχαν προβλήματα, όπως υπάρχουν σε όλες τις δουλειές, όταν είναι πολλά άτομα. Υπήρχαν στιγμές που ήταν καλά τα πράγματα και στιγμές που δεν ήταν. Δεν είναι λάθος αυτό που είπε η Βίκυ Παγιατάκη, αλλά ήταν λίγο στην υπερβολή του. Αυτά είναι προπέρσινα ξινά σταφύλια… Θα ήταν μία καλή εκπομπή αν κάποιοι δεν έβαζαν προσωπικές φιλοδοξίες πάνω από αυτό που μας κάλεσαν να κάνουμε εκείνη τη στιγμή“.







