Στη ραδιοφωνική εκπομπή Number 1Radioshow , με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και την Έλενα Κώνστα μίλησε χθες η Αμαρυλλίς για το κορονοϊό , όπου είχε προσβληθεί τον περασμένο Ιούλιο . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Ο δικός μας ο κλάδος έχει τεράστιο πρόβλημα… Δεν φοβόμαστε, αλλά θέλει προσοχή. Δεν έχω πανικοβληθεί. Εγώ πέρασα τον κορονοϊό τον Ιούλιο. Σχετικά ανώδυνα, είχα συμπτώματα αρκετά, δεν με χτύπησε στο αναπνευστικό μου ευτυχώς. Είχα υψηλό πυρετό, ανοσμία και αγευσία, η οποία δεν έχει επανέλθει ακόμα στο 100%. Θέλει προσοχή. Εγώ ακόμα δεν έχω μπει σε πρόγραμμα γυμναστικής από τον Ιούλιο. Από όταν αρρώστησα και μετά, ακόμα είμαι λίγο πιο νωχελική». Δείτε παρακάτω και το σχετικό απόσπασμα :







