Η Ζωζώ Σαπουντζάκη που όπως βλέπουμε στο J2US , έχει κλέψει τις εντυπώσεις παρόλο την ηλικία της . Η ίδια λοιπόν παραχώρησε μια συνέντευξη στην εφημερίδα On Time και τη Σάσα Σταμάτη και αποκάλυψε τα μυστικά της ομορφιάς της αλλά και γιατί δεν έκανε λίφτινγκ . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής , αρχικά για το παιχνίδι είπε «Νιώθω χαρά, είμαι ευχαριστημένη, μου αρέσει πολύ η επιτροπή. Περνάμε πολύ ωραία. Βέβαια έχει κούραση γιατί περιμένω στο καμαρίνι έξι ώρες. Αλλά μετά ξεχνιέμαι, γιατί μου δίνει χαρά ο Νίκος Κοκλώνης, ο οποίος είναι καταπληκτικό παιδί, μου αρέσει πολύ. Ήθελα να επιστρέψω έτσι, γιατί μου αρέσει αυτή η επαφή με τον κόσμο και βγάζω από μέσα μου αυτό που έχω, την αλήθεια και βλέποντας την επιτροπή, που είναι εξαιρετικά παιδιά, και νιώθω τόση χαρά σαν να είναι μια αίθουσα κατάμεστη από κόσμο». Τέλος για τα μυστικά της ομορφιά της είπε «Όταν ήμουν μικρή με θαύμαζαν για τα πόδια μου και έλεγα και στη μαμά “γιατί θαυμάζουν τόσο πολύ τα πόδια μου;” και μου απαντούσε “γιατί έχει πάρει τα δικά μου πόδια, που πράγματι είναι πολύ ωραία” και η αδελφή μου έχει ωραία πόδια. Τα δικά μου μυστικά ομορφιάς είναι αγνά. Δεν κάνω τίποτα. Έχω να κάνω καθαρισμό στο πρόσωπο πάνω από τρία χρόνια. Δεν κάνω ούτε μπότοξ ούτε τίποτα. Τα φοβάμαι. Κι αν έχω ένα σπασιματάκι είναι φυσικό. Θα ήταν αφύσικο αν είχα πρηστεί στο πρόσωπό μου και θα λέγανε “κοίταξε πως έγινε” και τα λακκάκια που έχω είναι φυσικά. Γυμνάζομαι και κολυμπάω. Όλο το καλοκαίρι κολυμπούσα στη Κινέτα, έμπαινα – έβγαινα. Έχω μια σκάλα που έχει 144 σκαλοπάτια, την κατεβαίνω, κολυμπάω το απόγευμα πάλι το ίδιο. Δεν θα έκανα ποτέ λίγτινγκκ γιατί κοιτάζομαι στον καθρέφτη και μ’ αρέσω έτσι όπως είμαι – και στον κόσμο έτσι αρέσω»






