Σε εκδήλωση που γινόταν το βράδυ της Δευτέρας η Τόνια Κούμπα , μίλησε στις κάμερες και αποκάλυψε το λόγο για τον οποίο και αποχώρησε από την εκπομπή της Αννίτας Πάνια . Πιο συγκεκριμένα είπε το εξής «Αποχώρησα από την εκπομπή της Αννίτας Πάνια γιατί δεν συμφωνούσα με τη θεματολογία και την αισθητική. Όταν εγώ υπογράφω και λέω ότι λίγο θα έχω μια πιπεράτη διάθεση να σχολιάσω καυστικά ή και όχι ανθρώπινα, πάντα, την καθημερινότητα και αυτά που συμβαίνουν, ο χαρακτήρας μου δεν με άφησε να αγκαλιάσω περιπαικτικά κόσμο που ήρθε με λίγη αφέλεια και πάρα πολλή διάθεση να δείξει τη δική του τρέλα εντός και εκτός εισαγωγικών» . Δείτε και το σχετικό βίντεο παρακάτω :






