Χθες ήταν του Αγίου Δημητρίου και η Εβελίνα Παπούλια έκανε μια άκρως συγκινητική ανάρτηση που ραγίζει καρδιές. Ευχήθηκε στο πατέρα της που τον έλεγαν Δημήτρη και δυστυχώς δεν ζει για να του τα πει από κοντά. Όπως θα δείτε και τα λόγια της παρακάτω είναι σπαρακτικά. Δείτε και τη σχετική της ανάρτηση :
https://www.instagram.com/p/CGzS5uQlhOG/?utm_source=ig_web_copy_link







