Όπως είδαμε χθες στο Happy Day Και στην Όλγα Λαφαζάνη μίλησε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος και είπε τα εξής «Έχω κλειστοφοβία κι έχω πάθει κρίση πανικού μέσα σε ασανσέρ. Θυμάμαι μία φορά ήμουν σε ένα ασανσέρ ουρανοξύστη, μπήκαν κι άλλοι πολλοί κι έπαθα κλειστοφοβία. Ζήτησα να βγω και περίμενα να έχει λιγότερο κόσμο. Έχω, επίσης, υψοφοβία και μένω στον έβδομο όροφο. Πάω με το ασανσέρ αλλά ανεβαίνω μόνος μου» είπε αρχικά ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος. «Μου είπε ένας στον δρόμο ότι είμαι χειρότερος από κοντά από ό,τι στην τηλεόραση. Επίσης, πριν από το Δις Εξαμαρτείν είχα κάνει ένα άλλο σίριαλ βλακεία αλλά το έκανα για οικονομικούς λόγους και για να είμαι στο προσκήνιο. Αν δεν υπάρχεις, σε ξεχνούν. Από την αποτυχία μαθαίνεις πολλά. Καμιά φορά, η αποτυχία είναι σοβαρό μάθημα επιβίωσης» πρόσθεσε ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος για το σίριαλ που δεν του άρεσε και πήρε μέρος μόνο για το οικονομικό σκέλος.






