Όπως είδαμε χθες στο Breakfast@star μίλησε ο Χρίστος Αντωνιάδης και είπε τα εξής για την Άντζελα Δημητρίου “Έχω συνεργαστεί με την Άντζελα, την θεωρώ κορυφή, την πίστα που έχει η Άντζελα, δεν την έχει καμία. Είναι κρίμα, γιατί στην πραγματικότητα αγαπιούνται. Είναι τρελαμένη και με την κόρη της και με το εγγόνι της. Μπόρα είναι και θα περάσει. Ακούμε υπερβολές που λέγονται όταν τα νεύρα είναι τεντωμένα. Καλό είναι να μην μπαίνουν τρίτοι. Κι εγώ έχω τσακωθεί με την Άντζελα, δεν είναι δύσκολο, εύκολο είναι. Εγώ τη θαυμάζω την Άντζελα. Δεν είναι εύκολο να συνεργαστείς με την Άντζελα, έχει τα κουμπιά της. Κι εγώ δεν είμαι εύκολος, γι’ αυτό υπήρχαν στιγμές που δεν μπορούσαμε να συνεννοηθούμε. Αλλά για μένα η Άντζελα είναι κορυφή” είπε ο Χρίστος Αντωνιάδης.






