Όπως είδαμε χθες στο Mega Καλημέρα η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε για το ατύχημα που είχε η Ελένη Μενεγάκη στο μάτι της . Πιο συγκεκριμένα είπε «Παιδιά, ειλικρινά, συνάντησα την Ελένη λίγο μετά από το ατύχημα, στο σχολείο των παιδιών, γιατί είχαμε συνάντηση γονέων και κηδεμόνων. Παιδιά, το είδα με τα μάτια μου αυτό που έπαθε η Ελένη. Δεν θα πω περισσότερα, γιατί είναι προσωπικά δεδομένα. Αλλά ειλικρινά σοκαρίστηκα όταν το είδα», είπε η Ελεονώρα Μελέτη.






