Όπως είδαμε χθες στο Βreakfast@star Μίλησε η Νατάσα Ράγιου και είπε τα εξής «Ο Νταλάρας είχε δίκιο, αλλά το εξέφρασε με λάθος τρόπο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται τόση μανούρα; Εννοείται ότι αυτό που είπε ο Νταλάρας το ξέρουμε και το βιώνουμε όλοι. Ο ακραίος τρόπος που το εξέφρασε με τον χειρότερο τρόπο. Αν εγώ ως δημοσιογράφος είμαι εντάξει με τη συνείδησή μου τι με νοιάζει τι μου λέει ποιος; Ο καθένας να κάνεις την αυτοκριτική του, είτε από την πλευρά του Νταλάρα, είτε από την πλευρά του καλλιτέχνη, είτε από την πλευρά των δημοσιογράφων που είναι στα πάνελ ή έξω. Η φέτα έχει 18 ευρώ το κιλό, αυτά είναι τα θέματα, δεν με νοιάζει τι λέει ο Νταλάρας», είπε η Νατάσα Ράγιου για τον Γιώργο Νταλάρα. Όσο για τις δηλώσεις της Ελένης Βιτάλη, η ίδια είπε: «Σιγά μην προσβληθώ με τις δηλώσεις της Ελένης Βιτάλη, είμαι ξανθιά τιμή μου και καμάρι μου. Μην παρεξηγούμε τον καθένα, δεν πρέπει να είμαστε συνεχώς έτοιμοι για καβγά. Εννοείται πως κάνουν λάθη οι δημοσιογράφοι, όπως όλοι, άλλα κανένας δεν πρέπει να μιλάει με τέτοιο τρόπο σε κανέναν. Ήμουν και εγώ ρεπόρτερ στο παρελθόν, αλλά σήμερα δεν νομίζω να ήμουν τόσο πιεστικοί όσο βλέπουμε».






