Με αφορμή τη συνέντευξη της Έλλης Στάη στο bovary.gr η Νάνσυ Ζαμπέτογλου χθες στο Στούντιο 4 είπε τα εξής «Το έχει ξαναπεί αυτό για τη σεξουαλική παρενόχληση και είναι γνωστές πολλές λεπτομέρειες, όχι μόνο από εκείνη αλλά από πολλές άλλες που έχουν παρόμοια εμπειρία. Δεν ήταν η μόνη.Διότι όσο δυναμικός χαρακτήρας και αν είσαι -ακόμα κι αν είσαι η Έλλη Στάη- μπορεί να πέσεις στην παγίδα να πιστέψεις ότι κάτι έκανες εσύ λάθος και ότι είναι ο τρόπος που κάθεσαι, που μίλησες; Αυτό που φορούσες; Μήπως εγώ έδωσα θάρρος και νομίζει ότι; Πολύς κόσμος έχει φύγει πάντως από αυτό το γραφείο κλαίγοντας».






