Όπως είδαμε πρόσφατα οι κάμερες των ψυχαγωγικών εκπομπών συνάντησαν τη Μέγκι Ντρίο η οποία και αποκάλυψε πως χώρισε .Πιο συγκεκριμένα είπε
«Θέλω οπωσδήποτε να φύγει το 2023. Είχα έναν χωρισμό, βρέθηκα με πολλούς τοξικούς ανθρώπους γύρω μου. Γενικά τα τελευταία δυο χρόνια ζορίζομαι αρκετά, ψυχολογικά και συναισθηματικά.
Η δουλειά μου μόνο πάει καλά. Πίστευα πάρα πολύ σε αυτόν τον άνθρωπο, θεωρούσα ότι θα κάνω οικογένεια μαζί του. Δεν υπάρχει περίπτωση επανασύνδεσης. Μου φέρθηκε λίγο άγρια.
Προς το τέλος μου έβγαλε τον χειρότερό μου εαυτό. Έχω ακούσει τελευταία ότι υπήρξε και τρίτο πρόσωπο. Δε ξέρω τι να πιστέψω πια. Είχα έναν άνθρωπο τρία χρόνια τον οποίο μάλλον δεν τον ήξερα καθόλου. Έχω κλειδώσει σχεδόν όλους τους συντρόφους που είχα στο σπίτι. Κι αυτό το έκανα γιατί πάντα οι άντρες στο πρόβλημα φεύγουν, εγώ θέλω να συζητάω»







