Όπως είδαμε χθες στο Happy Day και στη Χριστιάνα Κοχλατζή μίλησε ο Χάρης Ακριτίδης και αναφέρθηκε στη παρεξήγηση με το Σταμάτη Γονίδη . Πιο συγκεκριμένα είπε «Με τον Σταμάτη Γονίδη είμαστε αδέλφια. Τον αγαπώ πάρα πολύ. Είναι ένας πολύ ιδιαίτερος άνθρωπος και πολύ καλός άνθρωπος. Αφορμή για την παρεξήγησή μας ήταν ένα αυτοκίνητο που σχεδίαζε εκείνος και το έφτιαχνα εγώ. Αυτό δεν τελείωσε ποτέ με αποτέλεσμα να τον στεναχωρήσω γιατί δε μπόρεσα να το παραδώσω μέσα στις ημερομηνίες που έπρεπε. Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο είναι σχεδόν έτοιμο και παρά την παρεξήγηση που έγινε, θα το τελειώσω και θα του το πάω. Αν το πάρει καλώς, αν όχι, κανένα πρόβλημα. Στεναχώρησα τον φίλο μου, που μου άνοιξε την καρδιά και το σπίτι του, που ήταν να με βαφτίσει. Ντρέπομαι που δε μπόρεσα να φέρω εις πέρας την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Η βάπτισή μου θα γίνει όταν του παραδώσω το αυτοκίνητο… Ντρέπομαι να πάω και στο σπίτι του»






