Όπως είδαμε χθες στο Mega Καλημέρα μίλησε η Ντέσσυ Κουβελογιάννη και αναφέρθηκε στα τηλεοπτικά πρόσωπα και σχολίασε τη κόντρα Σκορδά Καινούργιου ενώ έδωσε και μια συμβουλή στη Κατερίνα Καινούργιου . Πιο συγκεκριμένα είπε
« Αυτό που έκανε η Κατερίνα ήταν ένα ξέσπασμα το οποίο θεωρώ ότι το μετάνιωσε την ίδια στιγμή. Ειδικά αυτά που είπε για τα νούμερα και ας δώσουμε μερικούς πόντους, ήταν πολύ φάουλ. Εμένα ξέρεις τι δε μου αρέσει στην Κατερίνα; Δε μου αρέσει ότι είναι τόσο πρωί έτοιμη για να πάει στο μεγαλύτερο gala.
Θα ήθελα να είναι πιο χαλαρή στην πρωινή εκπομπή. Δεν μπορώ να ταυτιστώ με τόση τελειότητα. Έχει κάνει πέντε 5-10-15 επεμβάσεις είναι δικαίωμα της. Εμένα αν με ρωτάς και ήμουν φίλη της θα της έλεγα “ώπα, σταμάτα το! Eίσαι πολύ όμορφη μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου”»,







