Η Μπάγια Αντωνοπούλου υποδέχτηκε στο νέο της σπίτι την κάμερα του «Breakfast@Star» και μίλησε μεταξύ άλλων για την αποχώρησή της από το Mega και το αν υπάρχει ενδεχόμενο συνεργασίας με τον Γιώργο Παπαδάκη.«Αποχώρησα από το MEGA μετά από 4 χρόνια γιατί δεχόμουν άδικη συμπεριφορά, σε σχέση με αυτό που προσέφερα εγώ στον σταθμό. Δεν μιλάω φυσικά για τη διοίκηση. Δεν δέχτηκα κάποια πρόταση από το Open και η αλήθεια είναι ότι δεν είναι κάτι που θα το ήθελα. Έχω κάνει πολλά χρόνια… φαντάρος στην πρωινή ζώνη, από 20 χρονών και δεν θα ήθελα να επιστρέψω» τόνισε η Μπάγια Αντωνοπούλου.«Μεταξύ Παπαδάκη, Λιάγκα και Αρναούτογλου θα επέλεγα τον Γιώργο Λιάγκα. Με τον Γιώργο Παπαδάκη δεν θα ήθελα να ξανασυνεργαστώ, ούτε εκείνος θα ήθελε» αποκαλύπτει η Μπάγια Αντωνοπούλου.
Πηγή athensmagazine.gr







