Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή της η Ναταλία Γερμανού αναφέρθηκε στο πρόωρο τέλος του Έρωτα Φυγά .Πιο συγκεκριμένα είπε «Θα κάνω την ανατροπή και δεν θα σου κάνω την κλασική ερώτηση που κάνουν τελευταία σε όλους τους ηθοποιούς και τους ρωτάνε “πως αισθάνεστε;”. Θα το πάμε ανάποδα. Θα σου πω πως αισθανόμαστε εμείς! Είμαστε πάρα πολύ τσαντισμένοι! Θα το πάμε λοιπόν ανάποδα! Μιλώντας εκ μέρους πολλών τηλεθεατών, γιατί και εγώ αυτή τη στιγμή σου μιλάω όχι σαν παρουσιάστρια του “Καλύτερα δε γίνεται”, αλλά ως τηλεθεάτρια της σειράς “Έρωτας φυγάς”. Είμαι πολύ θυμωμένη, πολύ απογοητευμένη και για τους ανθρώπους που θα μείνουν στη μέση της σεζόν στα κρύα του λουτρού. Καταλαβαίνεις ότι όλο αυτό είναι πάρα πολύ άδικο που γίνεται».






