Όπως είδαμε χθες στο Πρωινό ο αδερφός της Κάτιας Νικολαϊδου Τάκης Νικολαϊδης ξεκαθάρισε τα εξής «Ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει τίποτα. Χθες η μητέρα μου νόμιζε ότι πηγαίνουμε κάπου επίσκεψη. Είναι λάθος να λέγεται ότι η Κάτια νοσούσε 20 χρόνια από καρκίνο. Δεν μπαινόβγαινε στα νοσοκομεία, δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Ο καρκίνος επέστρεψε τον τελευταίο ενάμιση χρόνο. Μην αφήνουμε λάθος εντυπώσεις στον κόσμο. Η Κάτια από τον Δεκέμβρη του 2001 είχε ιαθεί, δεν είχε κανένα πρόβλημα» Όσον αφορά το ότι η Κάτια Νικολαϊδου δούλεψε σε ένα ξενοδοχείο, ο Τάκης Νικολαϊδης απάντησε: «Η Κάτια είχε προτάσεις, αλλά όχι εκείνες που θα ήθελε. Επέλεγε πλέον, δεν την επέλεγαν. Δούλεψε σε ξενοδοχείο γιατί ήταν πολυτάλαντη και όχι για βιοποριστικούς λόγους».






