Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή της η Ελένη Μενεγάκη αναφέρθηκε στη πίεση που αισθάνεται στην εκπομπή της αλλά και για όσα ακούει για τη θεματολογία .Πιο συγκεκριμένα είπε «Στις εκπομπές έχουμε καθημερινές αγωνίες. Αυτή είναι η πραγματικότητα! Ο καθένας έχει άλλες έγνοιες και όλοι μαζί το να πάει καλά η εκπομπή. Όλοι τρέχουμε να προλάβουμε να βγάλουμε μέσα στους χρόνους της εκπομπής μας όσο καλύτερη την εκπομπή. Να αρέσει σε μια μερίδα του κόσμου. Αυτό από μόνο του έχει μια πίεση. Θέλω να με καταλάβετε γιατί πολλές φορές μπορεί να σκέφτονται κάποιοι άνθρωποι: “αυτή γιατί δεν τα λέει αυτά και δεν λέει τα άλλα;”. Κι εγώ σε αυτή τη δουλειά είμαι και εγώ κρίνομαι καθημερινά και ακούω σχόλια, πράγματα, αυτό είναι μία πίεση. Αντιδράς, δεν αντιδράς. Ξαναλέω γιατί λένε μερικές φορές ότι κάποια θέματα δεν τα παίζει η Μενεγάκη, επιλέγω ότι μέχρι εδώ θέλω να πάω, παραπάνω δεν θέλω. Η πίεση όμως υπάρχει»






