Όπως είδαμε χθες στο Βreakfast@star μίλησε ο Νικόλας Ράπτης ο οποίος και αναφέρθηκε στη συνεργασία που είχε με την Ελεονώρα Μελέτη . Πιο συγκεκριμένα είπε
“Δεν υπάρχουν τηλεοπτικά σχέδια προς το παρόν. Συνεχίζω στο πρότζεκτ “Στο πλεκτό” στη συνδρομητική τηλεόραση. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό γιατί με όσους έχω συνεργαστεί στην τηλεόραση, πέρασα υπέροχα. Αν στο μέλλον μου τύχει μια κακή συνεργασία, θα το πω”, είπε αρχικά ο Νικόλας Ράπτης.Remaining Time-0:00FullscreenMute
Για την Ελεονώρα Μελέτη, είπε: “Καταλάβαινα ότι περνάει δύσκολα, αλλά δεν τα μεταφέραμε μέσα. Το πρωινό θέλει ειδική διαχείριση, ο κόσμος θέλει θετική ενέργεια από εσένα, οπότε δεν συζητούσαμε τόσο πολύ. Όταν το ραδιοφωνικό σου ταίρι είναι στεναχωρημένο, θα ρωτήσεις. Θα σου πει ότι περνάω κάποιες δυσκολίες με τη δουλειά…Δεν θα επιμείνω, δεν θα φέρω τον άλλο σε δύσκολη θέση”.
“Οι τραγουδιστές και οι ηθοποιοί δεν πιέζουν τα κανάλια για να τους πάρουν σε εκπομπές. Από κάποιον προτείνονται”







