Για πέμπτη μέρα δοκιμάζεται η χώρα μας από πύρινα μέτωπα και ο Κυριάκος Μητσοτάκης έγραψε τα εξής στο twitter . Πιο συγκεκριμένα είπε «Καθώς η Ελλάδα παλεύει ενάντια στις δύσκολες πυρκαγιές, οι πυροσβέστες, οι πιλότοι και οι άνδρες και οι γυναίκες της αστυνομίας εργάζονται ακούραστα για να προστατεύσουν ζωές, περιουσίες και τα δάση μας. Αλλά δεν είναι μόνοι. Δίπλα τους στέκονται οι εταίροι και οι σύμμαχοί μας. Είμαστε ευγνώμονες για τη βοήθειά σας»






