Όπως είδαμε χθες στο Καλοκαίρι Yes μίλησε ο Στάθης Σχίζας και αναφέρθηκε στο Survivor και σε όσα συνέβησαν στον Άγιο Δομίνικο .Πιο συγκεκριμένα είπε
“Γενικά δεν μετανιώνω για πράγματα στη ζωή μου. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Γύρισα πίσω, για κάποιο λόγο γύρισα πίσω. Δεν μου ταίριαζε εμένα, με τους συγκεκριμένους ανθρώπους που ήμουν εκεί πέρα, να μπορέσω να συμβιώσω. Γύρισα πίσω, ηρέμησε η ψυχή μου. Τελείωσε το παιχνίδι. Τέλος καλό, όλα καλά”.Remaining Time-0:00FullscreenMute
Και συμπλήρωσε: “Η αγάπη που πήρα από τον κόσμο μόλις βγήκα, πραγματικά αισθάνομαι λες και ξανακέρδισα το Survivor, γιατί κέρδισα τον κόσμο, παρόλο που δεν κέρδισα το έπαθλο. Η αγάπη που πήρα από τον κόσμο δεν συγκρίνεται με κανένα έπαθλο”. Μάλιστα, στη συνέχεια ο ίδιος ρώτησε τον Τριαντάφυλλο αν εκείνος θα ξαναγυρνούσε στο Survivor. “Αν το συζητήσουμε και μπεις κι εσύ, γιατί κάτι έχεις αφήσει στη μέση, εγώ μπαίνω”, του απάντησε ο τραγουδιστής.







