Η Άντζελα Δημητρίου είχε μιλήσει στη Φαίη Σκορδά και στο Πρω1νό πριν καιρό για το πως της έχουν φερθεί όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στο τραγούδι. Η ίδια δήλωσε ότι προτιμά να ασχολούνται με την καριέρα των 40 χρόνων της παρά με την προσωπική της ζωή σε οποιαδήποτε έκφανση και αναφέρθηκε και στην περιπέτεια που είχε με την υγεία της καθώς χρειάστηκε να αφαιρέσει πολύποδες από τις φωνητικές χορδές της. Με την ευκαιρία δείτε τι είπε για τη θυελλώδη σχέση της με τον Στηβ Κακέτση.
«Θέλω να ασχολούνται πιο πολύ για να 40 χρόνια της καριέρας μου. Επιτέλους να σεβαστούν αυτό το όνομα που έχει αφήσει μεγάλες επιτυχίες και έχει τη δυνατότητα φωνητικά να αφήσει και άλλες. Η φωνή μου είναι καλύτερη τώρα. Έκανα τέσσερις πολύποδες. Και δύο μήνες δεν έκανα ούτε «α» και μετά ξεκίνησα στο «Έναστρον». Με βοήθησε φωνητικά η Έλενα Πατρόκλου που κάνω φωνητική ακόμα και τώρα και την ευχαριστώ πολύ. Αισθάνομαι άλλως άνθρωπος!», εξομολογήθηκε η τραγουδίστρια.
Πηγή athensmagazine.gr







