Όπως είδαμε χθες η κάμερα του Πρωινού συνάντησε την Κόνι Μεταξά η οποία και αναφέρθηκε στις προετοιμασίες του γάμου της με τον Μάριο Καπότση που όπως όλα δείχνουν θα γίνει στις 9 Ιουλίου στα Χανιά . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Θέλω να αδυνατίσει ο μπαμπάς μου για να με συνοδεύσει στην εκκλησία. Πρέπει να αδυνατίσει, έχουμε δουλειές, έκανα κι νέο videoclip, πρέπει να είναι στυλάκι».






