Όπως είδαμε χθες στην εκπομπή ” Κυψέλη ” βρέθηκε καλεσμένη η Μπέσσυ Μάλφα η οποία και αναφέρθηκε στο Γεράσιμο Σκιαδαρέση . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Παίζαμε μαζί σε μία σειρά της Ερτ, γνωριστήκαμε, κάναμε παρέα, μιλούσαμε πολύ ωραία για το θέατρο, τη λογοτεχνία και σιγά σιγά ερωτευτήκαμε. Ήταν πνευματική συνάντηση… Στον Γεράσιμο μου άρεσε η απόσταση που κρατάει από τους ανθρώπους, το οποίο το θαυμάζω και κάνω μονίμως ασκήσεις για να το πετύχω και εγώ. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω γιατί είναι φυσικό του. Βάζει όρια που δεν μπορείς να τα υπερβείς και αυτό ήταν μια πρόκληση για εμένα, το να σπάσω τα όριά του. Είναι ήρεμος, ήταν εξαιρετικός ηθοποιός, τον λάτρευα, πολύ γοητευτικός για εμένα και πολύ σέξι. Επικοινωνήσαμε αμέσως αλλά είχα και εγώ όρια ως κορίτσι. Ήταν ωραίος ο τρόπος που προσέγγισε ο ένας τον άλλο και αυτό μου άρεσε γιατί υπήρχε ευγένεια και σεβασμός»






