Όπως είδαμε σήμερα στο ” Καλύτερα Δεν Γίνεται ” βρέθηκε καλεσμένος ο Γιώργος Θεοφάνους ο οποίος και αναφέρθηκε στις πιο έντονες κουβέντες που έχει μέχρι σήμερα με τραγουδιστές κατά τη διάρκεια των συνεργασιών του. Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «έχω θυμώσει με τραγουδιστή, είπα μέσα μου πως δεν θα του ξαναγράψω τραγούδι αλλά δεν το τήρησα. Γιατί είμαι άνθρωπος που θυμώνω εκείνη την ώρα, που φωνάζω εκείνη την ώρα αλλά ούτε καν θυμάμαι μετά γιατί έχουμε καβγαδίσει. Ούτε θυμάμαι τι έχω πει πάνω στον παρορμητισμό μου. Λέω και πράγματα για τα οποία εννοείται πως μετανιώνω μετά αλλά δεν θυμάμαι να πω τον τάδε» «Από τον Ιούνιο και μετά έχουμε ήδη προγραμματίσει να είμαστε μαζί σε εμφανίσεις με την Δέσποινα Βανδή» συμπλήρωσε ο Γιώργος Θεοφάνους στο ψυχαγωγικό μαγκαζίνο του Alpha.






