Ορφέας Αυγουστίδης : ” Ο διασυρμός αστέρων είναι γοητευτικός και διεγερτικός για το κοινό ” !!!

Όπως είδαμε χθες 25 η Μαρτίου ο ηθοποιός Ορφέας Αυγουστίδης παραχώρησε συνέντευξη στο Super Κατερίνα και στην Κατερίνα Καινούργιου και μίλησε για όλους και για όλα. Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε στη προσωπική και επαγγελματική του πορεία , στο metoo , στη συνεργασία με τη μητέρα του στο Σασμό αλλά δεν παρέλειψε να δώσει και spoiler . “Υπάρχει σκοταδισμός. Eκφράζεται πιο ύπουλα, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιτρέπεις στον κόσμο να εκφράζεται με τέτοια βιαιότητα και οι ίδιοι να λέμε στον εαυτό μας ότι αυτό επιτρέπεται. Είναι πολύ σκοτεινό και δυσοίωνο. Μιλάμε για ένα καινούργιο πλαίσιο που συναντιόμαστε και χρησιμοποιούμε όρους όπως η δημοκρατία, χωρίς να συμπεριλαμβάνουμε αυτό το καινούργιο. Υπερασπιζόμαστε πράγματα τα οποία όταν δεν μας συμφέρει την επόμενη μέρα,την επόμενη στιγμή επειδή δεν μας συμφέρει τα αναιρούμε”  Για το #MeToo δήλωσε: “Φυσικά και δεν συμφωνώ με τους βιασμούς. Είναι αυτονόητο. Έχω συνεργαστεί με κάποιους από αυτούς. Στεναχωριέμαι γιατί γνωρίζω ότι δεν είναι τα μόνα περιστατικά. Μας αρέσει γιατί είναι κάποιοι αναγνωρισίμοι και αυτού του είδους ο διασυρμός πάντα είναι γοητευτικός και διεγερτικός για το κοινό, του άρεσαν οι διάττοντες αστέρες, του άρεσε να βλέπει κάτι φωτεινό να καίγεται και να διαλύεται. Το είδαμε όλα αυτα τα χρόνια”. Έχει δεχτεί ο ίδιος κακοποίηση; Ο Ορφέας Αυγουστίδης αποκάλυψε: “Δεν έχω δεχτεί bullying από ανθρώπους με εξουσία ποτέ. Έχω αντιμετωπίσει όμως “bullying” από συνάδελφο πολύ νωρίς στο ξεκίνημά μου. Μόλις τέλειωσα τη σχολή. Μου έκανε τύπου “τώρα εμείς είμαστε ίσοι;”. Τότε 28 χρονών εκείνος εγώ πολύ πιο μικρός”. Όσον αφορά τον “Σασμό” αποκάλυψε: “Γοητεύτηκα με τον ρόλο του Αστέρη γιατί ήταν πολύ απαιτητικό. Στην αρχή, αρκετούς μήνες πριν τον “Σασμό” η σύνθεση ήταν διαφορετική για παράδειγμα το ζευγάρι να είναι πολύ μικρότερο. Πήγαιναν για άλλο ηθοποιό. Μου είχαν προτείνει τον ρόλο του Μαθιού. Άλλο πράγμα, κανείς δεν μπορεί να φανταστεί να μην είναι ο Δημήτρης Λάλος. Ο Αστέρης δεν θέλει να πει την αλήθεια για τον Πετρή. Θέλει να ελευθερωθεί αλλά θα μείνει πιστός στην απόφασή του. Στην Αργυρώ δεν θα αρέσει η αθώωσή του. Θα δημιουργήσει μεγαλύτερη ένταση μέσα της. Ο Αστέρης και η Αργυρώ με κάποιον τρόπο θα είναι μαζί. Ό,τι και να συμβεί, ακόμα και ένα όχι τόσο happy end, εγώ πιστεύω ότι κάποια ένωση θα έχουν. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι θα συνεχιστεί για δεύτερη σεζόν. Αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι η σειρά θα συνεχιστεί” ενώ πρόσθεσε για τη συνεργασία του με τη μητέρα του, Μαρία Τζομπανάκη: “Στο πρώτο γύρισμα με τη μητέρα μου ήμουν πιο ψευτοκούλ. Μετά έκανε τη διαδρομή του και τώρα το ευχαριστιόμαστε”. Για τη σύντροφό του και τον ερχομό του γιου του σημείωσε: “Με τη σύντροφο μου έχουμε κάνει σύμφωνο συμβίωσης, δεν έχουμε παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο. Είμαι ακόμα παράφορα ερωτευμένος με την Γεωργία. Ο ερχομός του γιου μας τα φώτισε όλα, με έκανε να την αγαπήσω περισσότερο. Περνάω πολύ χρόνο με τον γιο μου, χάνω μόνο το μπάνιο του το βράδυ. Στην αρχή ήμασταν όλη μέρα μαζί, μετά ξεκίνησα να δουλεύω”.

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ