Όπως είδαμε χθες δηλώσεις στη κάμερα της Super Κατερίνα έκανε ο Γιώργος Σουξές ο οποίος και αναφέρθηκε στις Άγριες Μέλισσες στις οποίος και παίζει και φέτος έπεσαν αρκετά στα νούμερα τηλεθέασης . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Απ’ ότι ξέρω δεν θα συνεχιστούν” είπε ο γνωστός ηθοποιός για το ενδεχόμενο συνέχειας της σειράς και με έναν τέταρτο κύκλο, ενώ απαντώντας χιουμοριστικά στη δήλωση που είχε κάνει η Μαρία Αντουλινάκη ότι καλό είναι να κάνουν τον κύκλο τους φέτος είπε: “Η κυρία Αντουλινάκη αν συνεχιστεί το σίριαλ ας μην παίξει. Εγώ θα έπαιζα αν συνεχιζόταν το σήριαλ”. Για τα νούμερα τηλεθέασης ο Γιώργος Σουξές δήλωσε: “Λογικό είναι να πέσουν. Έπεσαν τα δικά μας νούμερα γιατί ξεκινήσαμε πολύ αργά προς το τέλος Σεπτεμβρίου. Άλλα σήριαλ που είναι μπροστά από εμάς 1-2 Σεπτεμβρίου. Συν του ότι το δικό μας το θέμα φέτος είναι πολύ δύσκολο. Έχει να κάνει με τη Χούντα, με ξυλοδαρμούς”.






