Ζενεβιέβ Μαζαρί : Ο θάνατος της μητέρας της και η κατάθλιψη – ” Το lockdown εμένα με σακάτεψε …” !!!

Τη Ζενεβιέβ Μαζαρί υποδέχτηκε στο «The 2Night Show» το βράδυ της Τετάρτης ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Η εντυπωσιακή Art & Creative Director, που άφησε το δικό της στίγμα στο «GNTM», με την έντονη προσωπικότητα και τη σκληρή της κριτική, μίλησε, μεταξύ άλλων, για την απώλεια της μητέρας της που την οδήγησε σε ψυχολόγο, και την «απειλή» της κατάθλιψης που έμαθε να αντιμετωπίζει. «Πάω σε ψυχολόγο από το 2007 που έχασα τη μαμά μου. Έχασα τον κόσμο μου, η μαμά μου δεν ήταν απλώς η μαμά μου. Ήταν η κολλητή μου, δεν είχα την ανάγκη να έχω φίλες, επειδή ήμουν και πολύ περίεργος άνθρωπος και κλειστός. Η μαμά μου ήταν ο κόσμος μου όλος. Ταλαιπωρήθηκα. Με την κατάθλιψη η πρώτη άμυνα είναι ο πόλεμος. Έχω μάθει τώρα να δέχομαι τη θλίψη μου, να δέχομαι αυτό που μου συμβαίνει, να κάνω τις ασκήσεις μου, να είμαι ανοιχτή στην θλίψη. Είναι η νέα μου κολλητή και θα μείνει πάντα μαζί μου. Τα δύο χρόνια της πανδημίας ήταν δύσκολα γιατί το πρώτο πράγμα που σου κάνει η κατάθλιψη είναι να θες να απομονωθείς, να εγκλωβιστείς μέσα σου. Το lockdown εμένα με σακάτεψε. Γιατί στα παιδιά μου δεν κρύβω τη θλίψη μου, ούτε τα συναισθήματά μου. Επιβάλλεται να τους λες την αλήθεια όταν περνάς δύσκολα ψυχολογικά, αλλά και πάλι ήταν τρομερά δύσκολο να είμαι ψύχραιμη και να μην τα τρομάξω. Η κατάθλιψη χτυπάει το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων σε διάφορες καταστάσεις. Μετά το θάνατο της μαμά μου ήταν πολύ ξεκάθαρο ότι άλλαξα, ήμουν άλλος άνθρωπος. Η Ζενεβιέβ πριν το θάνατο της μαμάς μου και η Ζενεβιέβ μετά ήταν δυο διαφορετικοί χαρακτήρες. Μου λείπει ο παλιός μου εαυτός. Δεν θα γυρίσει ποτέ πίσω, δεν μπορεί. Δεν είχα το φόβο του θανάτου, δεν φοβόμουν τίποτα, υπήρχε μια άγνοια κινδύνου πριν το θάνατο της μητέρας μου. Μου λείπει τώρα αυτό το κορίτσι. Δεν υπάρχει πια», δήλωσε η Ζενεβιέβ Μαζαρί.

Πηγή : Fthis.gr

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ