Όπως είδαμε χθες καλεσμένη στην εκπομπή ” Ελένη ” ήταν η Ναταλία Γερμανού . Η Ελένη Μενεγάκη λοιπόν λίγο πριν την υποδεχτεί μίλησε με τους συνεργάτες της και αποκάλυψε πως τη πρώτη εκπομπή που είχε κάνει στον ΑΝΤ1 με τον Πρωινό Καφέ δεν την έχει δει ποτέ και δεν της δημιουργήθηκε επιθυμία να τη δεί . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Εγώ ας πούμε την πρώτη μου εκπομπή στον Πρωινό Καφέ τότε στον ANT1 δεν την έχω δει, δεν θέλω να τη δω. Δεν με ενδιαφέρει η κρυάδα, κρυάδα έχω σε κάθε πρεμιέρα, είχα άγνοια κινδύνου διαφορετικά δεν θα έπρεπε να είμαι εκεί. Άστα, άστα ας μην συζητάμε για την πρώτη εκπομπή», ήταν τα λόγια της Ελένης Μενεγάκη.






