”Θυμάμαι τον Δημήτρη Κοντομηνά να μπαίνει μέσα και λέει : ” Φέρτε τις κάμερες εδώ . Που είναι η Ελένη ”?

Όπως είδαμε τα ξημερώματα της Πέμπτης που μας πέρασε ο Δημήτρης Κοντομηνάς έφυγε από τη ζωή και το Πρωινό φυσικά πρόβαλλε το θέμα . Μάλιστα ο Τάσος Τεργιάκης θυμήθηκε ένα απίστευτο περιστατικό με την Ελένη Μενεγάκη και τον Δημήτρη Κοντομηνά στον Αlpha . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Θυμάμαι να μπαίνει στον Alpha και να χαιρετά από την καθαρίστρια και τους ανθρώπους στην είσοδο, μέχρι τον τελευταίο εργαζόμενο. Δεν θα ξεχάσω τότε με τον νόμο που είχε έρθει για τις άδειες των καναλιών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, είμαστε στον αέρα και ετοιμαζόμαστε να πάμε στη μαγειρική και μπαίνει μέσα ο Δημήτρης Κοντομηνάς με τον Δήμο Βερύκιο τότε σαν σίφουνας και λέει: “Φέρτε τις κάμερες εδώ. Πού είναι η Ελένη; Στη μαγειρική. Εγώ θα μιλήσω” είπε αρχικά και πρόσθεσε ότι: “Και άρχισε να απαντά στην κυβέρνηση, στον κυβερνητικό εκπρόσωπο και να λέει “Αυτό που κάνετε είναι δικτατορία” και να βγάζει ένα διάγγελμα από την κουζίνα. Και να είμαστε όλοι, 50 άτομα, μαγκωμένοι να ακούμε τον Δημήτρη Κοντομηνά να στέλνει το μήνυμά του και να προσπαθεί να ανατρέψει αυτή την υπόθεση”

Μαρία Μάκου

Γεια σας ονομάζομαι Μάκου Μαρία είμαι 29 ετών, έχω σπουδάσει και έχω τελειώσει το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών , αλλά αποφάσισα πριν 2 χρόνια να σπουδάσω Δημοσιογράφος στη Σχολή New Media Studies του Κύριου Μαλέλη όπου και αποφοίτησα πριν μερικούς μήνες. Ο λόγος που ασχολήθηκα με τη δημοσιογραφία είναι ότι μου αρέσει αρκετά το Lifestyle , να γνωρίζω καινούρια άτομα και να παίρνω συνεντεύξεις και να γίνομαι πιο δημιουργική και αυτός είναι ένας λόγος που άνοιξα το marys blog αλλά και για να σας παρέχω ενημέρωση πάνω και σε άλλα θέματα που μου αρέσουν όπως η μόδα, η ομορφιά και η υγεία.

 

LIFESTYLE, ΜΟΔΑ, ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ… Μη χάνετε κανένα νέο!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ