Όπως είδαμε τα ξημερώματα της Πέμπτης που μας πέρασε ο Δημήτρης Κοντομηνάς έφυγε από τη ζωή και το Πρωινό φυσικά πρόβαλλε το θέμα . Μάλιστα ο Τάσος Τεργιάκης θυμήθηκε ένα απίστευτο περιστατικό με την Ελένη Μενεγάκη και τον Δημήτρη Κοντομηνά στον Αlpha . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Θυμάμαι να μπαίνει στον Alpha και να χαιρετά από την καθαρίστρια και τους ανθρώπους στην είσοδο, μέχρι τον τελευταίο εργαζόμενο. Δεν θα ξεχάσω τότε με τον νόμο που είχε έρθει για τις άδειες των καναλιών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, είμαστε στον αέρα και ετοιμαζόμαστε να πάμε στη μαγειρική και μπαίνει μέσα ο Δημήτρης Κοντομηνάς με τον Δήμο Βερύκιο τότε σαν σίφουνας και λέει: “Φέρτε τις κάμερες εδώ. Πού είναι η Ελένη; Στη μαγειρική. Εγώ θα μιλήσω” είπε αρχικά και πρόσθεσε ότι: “Και άρχισε να απαντά στην κυβέρνηση, στον κυβερνητικό εκπρόσωπο και να λέει “Αυτό που κάνετε είναι δικτατορία” και να βγάζει ένα διάγγελμα από την κουζίνα. Και να είμαστε όλοι, 50 άτομα, μαγκωμένοι να ακούμε τον Δημήτρη Κοντομηνά να στέλνει το μήνυμά του και να προσπαθεί να ανατρέψει αυτή την υπόθεση”






