Όπως είδαμε στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor η Μυριέλλα Κουρεντή μετά το καυγά που είχε τις προηγούμενες ημέρες με το Γιώργο Κατσαούνη , έκλεψε μολύβι και χαρτί και αποκάλυψε στη κάμερα πως θέλει να γράψει γράμμα στο παίκτη της μπλε ομάδας ώστε να σταματήσει η μεγάλη παρεξήγηση και να τα βρουν μεταξύ τους και να έχουν καλές σχέσεις . Δείτε τι είπε και παρακάτω :






