Έπειτα από δυο εβδομάδες με καραντίνα όπως είδαμε χθες η Μαρία Ηλιάκη επέστρεψε στο ” Τι λες τώρα ” . Η ίδια μάλιστα αναφέρθηκε στη περιπέτεια της με τον κορονοϊό αλλά και ενημέρωσε πως είναι η 7,5 μηνών κόρη της η οποία κόλλησε και εκείνη . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής “Καλώς σας βρήκα, μου λείψατε” και συμπλήρωσε “Είμαστε όλοι καλά, οικογενειακώς και η Κατερινούλα. Πολύ προσοχή παιδιά. Εγώ πρόσεχα πάρα πολύ αλλά χρειάζεται να προσέχουμε ακόμα περισσότερο”.






