Όπως είχαμε δει εδώ και καιρό η Κάτια Ζυγούλη και ο Σάκης Ρουβάς απείχαν από τα social media . Μάλιστα η ίδια χθες έκανε την πρώτη της ανάρτηση για το 2022 λέγοντας τα εξής
«Καλή χρόνια σε όλους παιδιά! Ο χρόνος αυτός με βρήκε με μια έντονη ανάγκη να αδειάσω, να καθαρίσω το σώμα και το μυαλό μου από πολλά. Άλλαξαν οι τροφές που είναι ευπρόσδεκτες πια στο σύστημα μου από ένστικτο.
Το κρασί έγινε τσάι του βουνού. Η πολλή πληροφορία περιορίστηκε σε ότι μόνο αγγίζει την ψυχή μου.
Τα τηλεφωνήματα γίνονται μόνο σε αυτούς που λαχταρώ να ακούσω. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αυτή η φάση, αλλά την καλοδέχτηκα. Είστε και άλλοι εκεί έξω που αισθάνεστε το ίδιο; Και μια ευχή για το 2022. Εύχομαι να ελευθερωθούμε πια από τον φόβο και να βρει η αγάπη χώρο, να κάνει τα θαύματα της!»







