Όπως έχει αποκαλυφθεί εδώ και μέρες φαίνεται πως η Κάτια Ταραμπάνκο έχει υπογράψει με την Acun Media ώστε να πάει στο Survivor και να ταξιδέψει στον Άγιο Δομίνικο . Μάλιστα χθες η κάμερα του Super Κατερίνα συνάντησε την μητέρα της η οποία και είπε πως δεν ήθελε να δει ξανά τη κόρη της μέσα στο παιχνίδι . Πιο συγκεκριμένα είπε τα εξής «Δεν ξέρω ότι θα μπει στο παιχνίδι. Εγώ ξέρω ότι αυτό δεν ισχύει. Της έγινε πρόταση και περιμένει. Δεν θέλω να τη δω ξανά στο Survivor, ήταν ταλαιπωρία. Την περιμένω εδώ σήμερα»






