Όπως είδαμε χθες ξανά στην ανακρίτρια βρέθηκε η 24 χρονη Γεωργία η οποία και βιάστηκε στη Θεσσαλονίκη τη Πρωτοχρονιά σε γνωστό ξενοδοχείο . Η ίδια μάλιστα μόλις εξήλθε από το αστυνομικό τμήμα Λευκού Πύργου έκανε έκκληση δηλώνοντας στις κάμερες τα εξής «Κάνω έκκληση στις γυναίκες που έχουν ζήσει τέτοιο περιστατικό να βγουν και να μιλήσουν ώστε να μπορέσουμε να σταματήσουμε τέτοιου είδους καταστάσεις» Η Γεωργία καταθέτει σήμερα για 4η φορά ενώ έχουν κληθεί επίσης η 17χρονη φίλης της, ο εργοδότης της και ένας φίλος του. «Η αγάπη που έχω λάβει είναι απίστευτη. Με έχει συγκινήσει πάρα πολύ. Ευχαριστώ για την αγάπη σας, ελπίζω να βρω το δίκιο μου», είχε δηλώσει νωρίτερα η 24χρονη Γεωργία.






