Όπως είδαμε χθες η γνωστή ηθοποιός Ελένη Γερασιμίδου τα έβαλε πάλι με την Ιωάννα Μαλέσκου όσον αφορά το περιστατικό με το Τάσο Χαλκιά και χθες που τη συνάντησε ο Γρηγόρης Μπάκας με τη κάμερα του Πρωινού είπε τα εξής «Το κείμενό μου ήταν συναδελφική αλληλεγγύη. Θα της έλεγα να προσέχει και να σέβεται που έφαγαν τη ζωή τους σε μία δουλειά» υπογράμμισε η Ελένη Γερασιμίδου. Στο μεταξύ, η Ιωάννα Μαλέσκου δεν θέλησε να σχολιάσει τα πρώτα πυρά της Ελένης Γερασιμίδου. «Συζητάμε για ένα θέμα που έχει λήξει. Δεν έχω κάτι να πω. Πολλά φιλιά σε όλους, καλές γιορτές σε όλους. Ό,τι έχω να πω το λέω μέσα από την εκπομπή μου. Και αυτό νομίζω ότι είναι η καθημερινότητά μας. Δεν μου αρέσει να δίνω έκταση κυρίως για θέματα που δεν έχω κάτι παραπάνω να πω».






