Όπως είδαμε σήμερα στο Πρωινό βρέθηκε ξανά στην εκπομπή η Μιμή Ντενίση η οποία και αναφέρθηκε στη παρεξήγηση της με το Γιώργο Λιάγκα ο οποίος και δεν είχε λάβει πρόσκληση από εκείνη αλλά ακόμα αναφέρθηκε και στο περιστατικό στο ” Στούντιο 4 ” με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και το Θανάση Αναγνωστόπουλο . Δείτε τι είπε και παρακάτω :






