Φαίνεται πως και ο Γιώργος Θεο΄φάνους δεν ξέφυγε από το κορονοϊό κάνοντας μάλιστα και τρίτη δόση . Ο ίδιος λοιπόν έπειτα από τεστ που έκανε βρέθηκε θετικός . Ο ίδιος λοιπόν το ανακοίνωσε μέσα από τα social media λέγοντας τα εξής «Πόσο θα θελα να ήμουν ΚΑΡΔΙΑ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ με τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου τέτοιες γιορτινές μέρες αλλά…ούτε οικογενειακά, ούτε στο @cash ΑΘΗΝΑ ούτε @savoy ΛΕΜΕΣΟΣ. Μόνο υπνοδωμάτιο και #enatragoudiakoma
31/12 OPEN TV και OMEGA Cy. Και καραντίνα. Ο Covid δεν κάνει εξαιρέσεις. Ευτυχώς τριπλά εμβολιασμένος!!!»






